Helvoet: digitale paspop brengt belangrijke bestelling binnen - Bedrijfskleding Vaneylen

Tja, wat doe je als je nieuwe bedrijfskleding wilt bestellen, maar het aartsmoeilijk is om alle medewerkers coronaproof te laten passen? Bij Helvoet Rubber & Plastics Technologies uit Lommel werd als oplossing gekozen voor de digitale paskamer van stadsgenoot Vaneylen Bedrijfskleding. Met deze mega-bestelling plukt Vaneylen nu de vruchten van hun investering.

Dankzij de digitale paspop kunnen onze medewerkers eenvoudig hun pasmaten doorgeven

Peter Das, preventieadviseur

Digitale tool om iedereen virtueel verder te helpen

Helvoet in Lommel was voor zijn medewerkers op zoek naar nieuwe werkkleding. Na een lange zoektocht kwam het bedrijf terecht bij de buurman: Vaneylen Bedrijfskleding. Alleen was het gezien de geldende coronamaatregelen niet evident om alle medewerkers hun nieuwe plunje te laten passen. “We hebben daarom beslist om volop te investeren in een digitale tool waarmee we iedereen virtueel kunnen helpen”, zegt Hank van Gils. “Ook na corona is het erg handig om geen verplaatsingen te moeten doen voor het opmeten van de juiste maat. Op die manier kunnen we de service verbeteren en ons actieterrein uitbreiden.”

Praktisch én handig

Peter Das van Helvoet is enthousiast over de nieuwe tool: “Dankzij deze digitale paspop konden onze medewerkers zichzelf opmeten, waarna het programma de juiste kledingmaat voor hun berekende. De tool bood zelfs de mogelijkheid om de gewenste pasvorm te kiezen: strak, gemiddeld of liever los. De eerste bevindingen wijzen uit dat de toepassing van Vaneylen een uitstekend hulpmiddel was om onze medewerkers coronaproof in het nieuw te steken. Iedereen content, dus.”

Cases